bugün günlerden baykuş olsun…

Çocukluğumdan beri ananemin evine her gidişimde evini karıştırır kafama uygun birşeyler arardım ve ananem de ne istesem verirdi bana.Pul, boncuk ,kumaş ,eski giysi ne olursa artık…Ananem birkaç sene önce maalesef vefat etti artık öyle bir eğlencem kalmadı.Son kez karıştırdığımda bulduğum kumaş parçaları bunlar ananem de benim gibi pala pırtı biriktirmeyi severdi.Bu bulduğum parçalar çok küçüklerdi pek işe yarayacak şeyler değil ama ben sevdim onları işe yarar bir şeye dönüştürdüm.Baykuş figürlerini sevdiğimi daha önce de söylemiştim elimden geldiğince bir şeyler yapıyorum.Bu sefer kumaş parçalarından bir yastık keçeden de bir süs yaptım.

DSCF4774

DSCF5359DSCF5360DSCF5381DSCF5380DSCF5378DSCF5377

Bir Cevap Yazın

